Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

ΝΥΧΤΟΠΟΥΛΙΑ, ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΙ ...ΘΑΝΑΤΟΥ!!!

 Από αρχαιοτάτων χρόνων οι άνθρωποι ανάλογα με τις κινήσεις πουλιών και ζώων προέβλεπαν τα μέλλοντα.Σήμερα αυτές οι δοξασίες καλά κρατούν.Π.χ οι αγωνιστές του '21.διάβαζαν την σπάλα του αρνιού. Τον χειμώνα τα Βουρτσέλια όταν πετούν σε πυκνά σμήνη και σε χαμηλό ύψος προμηνύεται βαρυχειμωνιά. Το πιο σοβαρό απ΄ όλα είναι το νεκροπούλι που όταν βγάζει τη νύχτα την σπαραχτική και ανατριχιαστική κραυγή του, το προσεχές τριήμερο κάποιος θα πεθάνει..Και πραγματικά παρατηρούσα κι΄ εγώ το φαινόμενο και έβγαινε αληθινό.Στη γειτονιά του χωριού από όπου ακούγονταν η σπαραχτική κραυγή του όρνεου από εκείνη τη περιοχή κάποιος θα πέθαινε.Αυτά μου τα έλεγε η γιαγιά μου,Βασιλική Ι.Λινάρδου και τα άκουγα με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον.Κάποιοι υποστηρίζουν ότι και ο Γκιώνης έχει τις ίδιες ικανότητες και το έχω παρατηρήσει και εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: